سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد اغلب به دو صورت وجود دارد موج دار و سنگ تراورتن عباس آباد بی موج . بستگی به برش آن دارد چنان چه برش به صورت عمود بر موج باشد سنگ موج دار خواهد شد و اگر برش سنگ در جهت موج سنگ انجام گیرد ، سنگ بدون موج خواهد شد که با توجه به موج دار بودن یا نبودن ، کاربری سنگ تراورتن عباس آباد متفاوت خواهد شد که اصولا سنگ تراورتن بی موج برای نمای کلاسیک مناسب خواهد که هر دو نمونه از سنگ تراورتن متقاضیان خود را دارد .

سنگ تراورتن عباس آباد یکی از انواع سنگ های تراورتن می باشد که دارای شهرت بسیار زیادی است که معدن اصلی آن در محلات وجود دارد که از معادن بزرگ کشور به حساب می آید ، این سنگ به دلیل مزیت های زیادی که دارد از نمونه سنگ های مرغوبی محسوب می شود که مورد توجه بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون واقع شده است .

تراورتن عباس آباد

رنگ سنگ تراورتن عباس آباد سفید رنگ است و همین رنگ سفید باعث محبوبیت این سنگ شده است چرا که با به کار بردن سنگ تراورتن سفید عباس آباد در نمای ساختمان باعث زیبایی چشم گیر نمای ساختمان می شود از همین رو است که معماران و سازندگان ساختمان از طرفداران این سنگ محسوب می شوند چرا که با به کار بردن این سنگ در طراحی نمای ساختمان باعث می شود نتیجه ی نهایی کار بسیار زیبا و خیره کننده شود .

موادی که این سنگ را تشکیل می دهد به گونه ایی است که باعث مقاومت این سنگ در برابر گرما و سرما و نور خورشید و شرایط جوی شده است و به این علت از آن برای نمای خارجی ساختمان استفاده می شود .